نقشه گام به گام جدید برای قیمت طراحی سایت - ساخت وب سایت

Wiki Article

معرفی کامل محصولات، امکان درج چندین عکس برای محصول، امکان ایجاد اسلاید شو برای محصول، شرح محصول و بارکد برای محصولات.

گالری عکس

بازیابی رمز عبور؟ مرا به خاطر بسپار هنوز حساب کاربری ندارید؟

این آپشن‌ها و امکانات بسیار کارآمد و کاربردی است و پاسخگوی بسیاری از سایت‌های شرکتی و فروشگاهی است.

پورتال های چند مدیریتی و تنوع کاربران و سیستم های اتوماسیونی تحت وب زمان تحویل

یکی از مزیت های خوب داشتن فروشگاه آنلاین فروش بدون واسطه است که امکان این را به شما میدهد که محصولات خود را بدون نیاز به واسطه ها به دست مشتری برسانید.

پس از ارتباط گرفتن مشتریان با ما و بعد از انجام مشاوره، فرم نیاز‌سنجی طراحی سایت اختصاصی به کارفرما ارسال می‌ شود. کارفرما با پر کردن این فرم و ارسال مجدد برای مشاورین ما، نسبت به نیاز‌سنجی ها سه نوع پیش فاکتور ارسال می شود که پایه، استاندارد و حرفه ای نام دارند.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و این سایت باید بدون تغییر باقی بماند .

ارائه پشتیبانی موثر و خدمات پس از فروش مطلوب برای صاحب یک وبسایت باید از نان شب هم واجب تر باشد. اگر با شرکتی طرف باشید که پشتیبانی ضعیفی ارائه دهد؛ اضافه کردن ویژگی های بیشتر به سایت، بروز یک مشکل یا هر تغییری در ساختار که نیاز به ارائه پشتیبانی داشته باشد، سبب ایجاد سردرگمی بسیار و نارضایتی شما میشود.

فونتی انتخاب کنید که طراحی کلی شما را کامل کند. فونت باید با طرح رنگ، گرافیک، تصاویر شما جفت منلع شود و لحن کلی وب سایت شما را تقویت کند.

بهینه سازی سایت برای تلفن های همراه هم تجربه کاربری و هم رتبه سئو شما را بهبود می سایت منبع بخشد. امروز هیچ بهانه ای برای طراحی سایتی که برای صفحات موبایل ریسپانسیو نباشد، وجود ندارد. علاوه بر این، طراحی واکنش ادامه مطلب گرا (ریسپانسیو) یکی از مهم ترین اصول سئو سایت برای موتور جستجوگر گوگل شمرده میشود.

مطمئن شوید که نیازهای مخاطبان هدف خود را در نظر گرفته‌اید و از استفاده از طرح‌بندی بیش از حد تحریک کننده، خودداری کنید.

ساخت سایت فروشگاهی برای هر کسب و کاری در حال حاضر یکی از اقدامات بسیار ضروری برای بقای آن کسب و کار است.

تعرفه طراحی سایت داینامیک با وردپرس به‌مراتب پایین‌تر از پایتون است. در طراحی سایت وردپرس استانداردهای پیش فرض وردپرس برای یک سایت اعمال می‌شود.

Report this wiki page